Vysavač Rowenta RO3186EA Power XXL
Kód: ROWRO3186EADetailní popis produktu
Vysávání: suché
Příkon vysavače (W): 450
Hlučnost (dB): 70
Objem prachového sáčku nebo nádoby (l): 4.5
Určení: ostatní
Typ filtrace: sáčkový
Druh filtru: Hygiene Filter
Turbokartáč: ANO
Typ turbokartáče: mini
Hubice na tvrdé podlahy: ANO
Příslušenství vysavače: parketová hubice; štěrbinová hubice
Délka kabelu (m): 8.4
Provedení trubice: kovová teleskopická
Zdroj energie: síťový 230V
Akční rádius/ dosah (m): 11
Provedení výrobku: šedá barva
XXL čisticí výkon:
Technologie EffiTech Motor zajišťuje vynikající čisticí výsledky při menší spotřebě energie
XXL kapacita:
Vysoká kapacita 4,5 l pro velké plochy obytných prostor pro sáčkový vysavač, který nabízí větší autonomii a pohodlí
XXL napájecí kabel:
Užijte si maximální volnost pohybu s extra dlouhým kabelem 8,4 m a poloměrem 11 m, který vám umožní vyčistit až 95 m2 bez nutnosti odpojení
Ještě tišší úklid:
Maximální čisticí výkon při pouhých 70 dBA, kombinující větší pohodlí a nekompromisní čisticí výkon
Silný sací výkon a skluz:
Vysoce účinná sací hlavice umožňuje mimořádné vysávání prachu v dosahu a bezchybný skluz pro snadný úklid
Vysoce výkonná filtrace:
Filtrace až 99,98 % vysátého prachu
Dlouhotrvající filtrační sáčky:
Sáčky Hygiene+ zajišťují dlouhotrvající výkon se snadnou a hygieničtější výměnou sáčků bez oblaků prachu
Snadná manipulace:
Čtyři kolečka otočná o 360° pro snadný a úžasně volný pohyb do všech směrů
Teleskopická trubice:
S velkým dosahem, flexibilní a intuitivní, aby byl úklid snazší než kdy jindy
Zabudovaný kartáč Easy Brush:
Integrovaný Easy Brush je vždy po ruce a pokrývá úklid nábytku, křehkých povrchů a těžko přístupných oblastí
Vysoce výkonný vysavač s extra dlouhým napájecím kabelem 8,4 m, velký objem sáčku 4,5 l.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Podlahové vysavače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 8.22 kg |
Šířka: | 36.00000 |
Výška: | 29.00000 |
Hloubka: | 52.00000 |
Objem: | 0.05429 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.