Vážení zákazníci, pro objednávky vytvořené od 15. 12. 2017 již nemůžeme garantovat dodání do Vánoc.

Nejčastější dotazy

 

1) Mohu si vybrat barvu produktu?

V poznámce v objednávkovém košíku nám můžete napsat vámi preferovanou barvu. Nelze si ji přímo vybrat. Vždy se řídíme dle naší aktuální skladové dostupnosti. Nejsme totiž schopni ovlivnit, které barevné kombinace nám budou od dodavatele doručeny.

2) Kdy mi bude zásilka doručena?

Zásilky průměrně dodáváme do 2-3 pracovních dní (Česká pošta, PPL, Uloženka). Většinu zboží máme skladem buď v e-shopu, nebo v našich prodejnách. Zdržení expedice může nastat objednávkou na větší množství zboží, nebo vyprodáním produktu.

3) Mohu si zboží prohlédnout na vaší prodejně?

Na našich prodejnách máme vystaveno omezené množství zboží z nabídky našeho internetového obchodu. Prodejny pro potřeby e-shopu fungují pouze jako výdejní místa!

4) Je možné prodloužit dobu uložení zásilky na výdejním místě?

Rádi zařídíme prodloužení uložení zásilky o 7 kalendářních dní. Stačí, když nám zavoláte nebo napíšete e-mail.

5) Mohu si nechat odvézt starý spotřebič?

Tuto příplatkovou službu poskytuje přepravní společnost PPL. Je nutné její objednání před odesláním zásilky (kontaktujte nás). Recyklační poplatek PHE se vztahuje pouze na likvidaci starého spotřebiče. Ne na jeho odvoz do místa k tomu určenému!

6) Zasíláte zboží mimo ČR?

Zboží vám rádi zašleme do zahraničí po individuální domluvě dle našich současných smluvních možností s přepravními partnery. Kontaktujte nás.

7) Mohu změnit objednávku?

Pro změnu objednávky nás prosím kontaktujte. Změna objednávky je možná před její expedicí!

8) Mohu nakupovat po telefonu?

Určitě ano! Zavolejte nám!

9) Chci vrátit zboží do 14 dní (odstoupení od kupní smlouvy).

Je to velmi jednoduché! Podrobné informace naleznete zde!

10) Chci reklamovat zakoupené zboží.

Všechny potřebné informace naleznete zde!

11) Přišlo mi poškozené zboží.

V tomto případě nás prosím okamžitě kontaktujte. Poškození přepravou je nutné ohlásit do 48 hodin. Zboží při expedici důkladně kontrolujeme a balíme, aby k vám dorazilo v pořádku.

12) U zboží nebyl záruční list.

To vůbec nevadí! Pro uplatnění záruky je nejdůležitější daňový doklad (faktura či účtenka) o zakoupení zboží.

13) U zboží nebyl český návod.

Sem tam se stane, že u některých produktů není český návod. I přesto, že veškeré zboží odebíráme z oficiálních českých distribucí. Kontaktujte nás prosím, rádi vám návod zašleme.

14) Sháním náhradní díl.

Široký sortiment náhradních dílů prezentujeme již v naší nabídce. Pokud jste ale nenarazili na to, co přesně hledáte, pak nás prosím kontaktujte a budeme se snažit udělat vše proto, abychom vám vyhověli.