Zadejte v košíku slevový kód BREZEN20 a získejte slevu 20 % na značky Tefal, Krups a Rowenta. Do konce března! ⭐😊

FAQ Nejčastější dotazy

Máte na nás otázky? Zde odpovídáme na ty nejčastější. Dotazy máme rozděleny do 5 sekcí.

Objednání zboží

Doprava a doručení

Reklamace zboží

Vrácení zboží

Příslušenství a náhradní díly


Objednání zboží

1) Mohu si vybrat barvu produktu?

V poznámce v objednávkovém košíku nám můžete napsat vámi preferovanou barvu. Nelze si ji přímo vybrat. Vždy se řídíme dle naší aktuální skladové dostupnosti. Nejsme totiž schopni ovlivnit, které barevné kombinace nám budou od dodavatele doručeny.

2) Neúspěšná platba přes platební bránu?

Nepodařilo se dokončit platbu přes platební bránu? To vůbec nevadí. Napsali jsme pro vás jednoduchý návod, jak postupovat. Naleznete jej zde.

3) Kdy mi bude zásilka doručena?

Zásilky průměrně dodáváme do 2-3 pracovních dní (Česká pošta, PPL, Uloženka). Většinu zboží máme skladem buď v e-shopu, nebo v našich prodejnách. Zdržení expedice může nastat objednávkou na větší množství zboží, nebo vyprodáním produktu.

4) Je možné prodloužit dobu uložení zásilky na výdejním místě?

Rádi zařídíme prodloužení uložení zásilky o 7 kalendářních dní. Stačí, když nám zavoláte nebo napíšete e-mail.

5) Zasíláte zboží mimo ČR?

Standardně zboží do zahraničí nezasíláme.

6) Mohu změnit objednávku?

Pro změnu objednávky nás prosím kontaktujte. Změna objednávky je možná pouze před jejím odeslání.

7) Mohu nakupovat po telefonu?

Určitě ano. Zavolejte nám a vše společně vyřídíme. Naše telefonní číslo +420 725 448 202.

8) U zboží nebyl záruční list.

To vůbec nevadí, výrobci jej již dnes velmi často k zboží nedávají. Pro uplatnění záruky je nejdůležitější daňový doklad (faktura či účtenka) o zakoupení zboží.

9) U zboží nebyl český návod.

Sem tam se stane, že u některých produktů není český návod. I přesto, že veškeré zboží odebíráme z oficiálních českých distribucí. Kontaktujte nás prosím, rádi vám návod zašleme.

10) Sháním náhradní díl nebo servis.

Široký sortiment náhradních dílů prezentujeme již v naší nabídce. Pokud jste ale nenarazili na to, co přesně hledáte, pak je potřeba se obrátit na autorizované servisní středisko daného výrobce. Bližší informace, kde a jak jej kontaktovat, naleznete v tomto článku.

11) Kam mám poslat peníze při převodu na účet?

Všechny údaje k platbě obdržíte v informačním e-mailu, který obdržíte ihned po dokončení objednávky. Případně je naleznete níže. Variabilní symbol je číslo objednávky.

2000716577/2010
(měna CZK, Fio banka, a.s.)


Doprava a doručení

1) Byla mi doručena poškozená zásilka

Před převzetím zásilky vždy zkontrolujte její obalový materiál. Mohou nastat 2 situace.

a) Pokud je obal silně poškozen, což by mohlo naznačovat poškození i samotného obsahu balíku, zásilku od řidiče nepřevezměte s odůvodněním poškození zásilky. Následně nás prosím kontaktujte a zašleme vám nový balík.

b) Pokud je poškození obalu povrchové, zásilku můžete převzít s nahlášením výhrady. Ta se zapíše do předávacího protokolu. Zapsání výhrady požadujte po řidiči a podepište jej. Poté ihned zkontrolujte obsah zásilky. Pokud je poškozen, kontaktujte nás a zašleme vám nový balík.

Řešení těchto problémů není v kompetenci řidičů a nahlášení výhrady proto nestačí. Vždy nás prosím kontaktujte.

2) Zboží v zásilce je rozbité.

Obsah zásilky prosím neprodleně po převzetí zkontrolujte, zda je zboží kompletní, nepoškozené a funkční. Nejpozději tak učiňte do 24 hodin od převzetí zásilky, což vyžadují přepravní podmínky dopravců.

Jak postupovat:
1) nevyhazujte obalový materiál zásilky (krabice, bublinková folie, strečka, apod.),
2) neprodleně nás prosím kontaktujte, reklamace je nutné řešit nejpozději do druhého dne,
3) doporučujeme pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží a obalového materiálu (ten nevyhazujte).

3) Dodané zboží není kompletní.

Obsah zásilky prosím neprodleně po převzetí zkontrolujte (nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky). Zda je zboží kompletní, nepoškozené a funkční.

Pokud při rozbalení zjistíte, že dodané zboží není kompletní, ihned nás prosím kontaktujte a situaci začneme řešit.

4) Přišlo mi jiné zboží.

Obsah zásilky prosím neprodleně po převzetí zkontrolujte (nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky). Zda je zboží kompletní, nepoškozené a funkční.

Pokud při rozbalení zjistíte, že došlo k záměně zaslaného zboží, ihned prosím kontaktujte naši provozovnu a my začneme situaci řešit.

5) Dodané zboží nefunguje.

Obsah zásilky prosím neprodleně po převzetí zkontrolujte (nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky). Zda je zboží kompletní, nepoškozené a funkční.

Pokud po rozbalení zjistíte, že dodané zboží nefunguje tak, jak by mělo, ihned prosím kontaktujte naši provozovnu a vše začneme řešit.

6) Jaký je rozdíl mezi Balíkem na poštu a Balíkem do Balíkovny?

Jedná se o 2 velmi podobné služby České pošty a nejen zákazníci jsou zmatení, jaký je v nich rozdíl.

Balík na poštu => zásilku si můžete vyzvednout na kterékoli z poboček České pošty.

Balík do Balíkovny => funguje podobně jako Balík na poštu. Vyzvednutí zásilky je možné na partnerských výdejních místech (například pobočky Sazka) anebo na těch pobočkách České pošty, které jsou vybaveny vyvolávacím systémem. Ten vám přidělí pořadové číslo (podobně jako na úřadech nebo u doktora). Systém pak upřednostňuje zákazníky, kteří si přišli vyzvednout zásilku, aby předání bylo co nejrychlejší. Průměr je 2 minuty. Další rozdíl je v tom, že zásilku může vyzvednout kdokoli. Stačí znát číselný kód a jméno příjemce.

Bližší informace pak naleznete zde v našem ceníku dopravních a platebních možností.

napostu vs. balikovna

7) Proč je poštovné tak drahé u malých věcí, které se dají zaslat v obálce?

Často se nás ptáte, jestli Vám můžeme poslat drobnou věc (například náhradní těsnění či škrabku) jen v obálce za levnější poštovné. Toto bohužel není možné. Když e-shopy uzavírají smlouvy s dopravci o zasílání balíků, tak v ceníku si přepravce účtuje paušální částka za 1 ks balíku bez ohledu na jeho rozměry a hmotnost. Malá obálka nás tedy v nákladech stojí stejně jako velký 20 kg balík. Sice to znevýhodňuje malé zásilky, ale přináší to velké výhody v jednoduchosti účtování zásilek a odesílatel má také jasnou informaci o tom, kolik ho přeprava 1 zásilky stojí.

8) Jak se dopravují balíky na výdejní místa?

Sem tam se setkáme s tím, že fungování výdejních míst (nejčastěji Zásilkovny) je chybně pochopen a poté se nás ptáte, proč přeprava zásilky na výdejnu tak dlouho trvá, když výdejna není přeplněná a dopravci stíhají doručovat.

Když si vyberete vyzvednutí objednávky na výdejním místě Zásilkovny, tak zboží standardně zabalíme do balíku a následně jej předáváme samotné Zásilkovně k přepravě. Někteří zákazníci se domnívají, že jejich balíček předáme například České poště či PPL a zasíláme jej přímo do výdejny. Tak tomu není. Zásilkovna totiž není pouze síť výdejních míst, ale také samotný přepravce, který má po republice logistická depa a balíky mezi výdejnami sám převáží. Může se tedy stát, že depo je pod náporem velkého množství balíků a nestíhá je doručovat na jednotlivé výdejny.


Reklamace zboží

1) Jak dlouho trvá reklamační řízení?

Na posouzení a vyřízení reklamace je určena lhůta v délce 30 dní. Ta začíná dnem následujícím po dni, kdy byla uplatněna reklamace (doručeno zboží a oznámení). Pokud nám zboží od vás dorazí například ve středu, tak prvním dnem lhůty je čtvrtek.

Zboží ze sortimentu elektrospotřebičů vždy zasíláme k posouzení do autorizovaných servisů, které jsou výrobcem určeny k řešení reklamací. Vzhledem k povaze a složitosti elektronických zařízení není v našich silách provádět posouzení reklamací v rámci naší provozovny.

2) Zboží s neodstranitelnou vadou.

Pokud nelze zboží opravit, je zákazníkovi nabídnuta možnost výběru jiného zboží nebo navrácení peněz.

3) Kdo hradí náklady spojené s reklamačním řízením?

Pokud je Vaše reklamace uznána jako oprávněná, pak Vám uhradíme nutné náklady spojené s reklamačním řízením (náklady na zaslání zboží do servisu či naší provozovny). V momentě, kdy je reklamace posouzena jako neoprávněná, nevzniká nárok na úhradu těchto nákladů. Vždy si uchovejte veškeré dokumenty ze servisního střediska.

4) Jaké jsou záruční podmínky při nákupu na firmu?

Při nákupu na firmu (zadání IČO při vytváření objednávky) je možno uplatnit právo z vadného plnění ve lhůtě 6 měsíců od převzetí zboží.

5) Mohu reklamaci řešit přímo se servisem?

Reklamaci můžete také řešit rovnou se servisem. Ušetříte tím čas, kdy se reklamace vyřizuje. Ovšem je potřeba pečlivě postupovat a najít autorizovaný servis (vše popisujeme v tomto článku).

6) Jak funguje reklamace velkých spotřebičů?

Velké domácí spotřebiče není potřeba nikam vozit ani je demontovat. Technici jezdí přímo na adresu zákazníka dle domluvy. U televizí toto platí nad určitou velikost. Je potřeba se informovat u konkrétního výrobce a servisu.


Vrácení zboží

1) Co mohu vrátit a jaké jsou podmínky?

Čtrnáctidenní lhůta na vrácení zboží slouží k tomu, abyste se si mohli zboží prohlédnout a vyzkoušet stejně jako máte možnost v kamenné prodejně.

Na naši adresu zasílejte kompletní zboží bez známek používání a poškození, s originální a nepoškozenou krabicí. Pokud toto není splněno, tak máme dle zákona nárok vám vrátit menší částku, abychom zboží mohli uvést do původního stavu.

Zboží nám prosím vraťte v originální krabici. Na krabici nic nelepte a před odesláním ji zabalte, aby nedošlo k jejímu poškození. Chceme pak zboží dále prodat a potěšit s ním někoho jiného. Určitě i vy si vždy přejete dostat zboží v 100 % kondici.

2) Mohu vrátit jen část zakoupeného zboží?

Máte také možnost vrátit pouze část zakoupeného zboží. Produkty tvořené sadami zboží musí být vždy vráceny kompletní. Při částečném vrácení pak bude zákazníkovi zaslána pouze částka vynaložená na vrácené zboží bez poštovného za dodání zásilky.

3) Jak se počítá 14 denní lhůta pro vrácení zboží?

Prvním dnem lhůty pro vrácení zboží je den následující po dni, kdy došlo k převzetí zásilky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musíte odeslat nejpozději 14. den této lhůty.

4) Kdo platí poštovné?

Náklady spojené s vrácením zboží nese zákazník. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato.

5) Kdy a jak mi budou vráceny peníze?

Peníze Vám zašleme na Váš bankovní účet po doručení vráceného zboží. Dle zákona tak máme učinit do 14 dní, ale snažíme se peníze poslat co nejdříve.

6) Kdy nemohu odstoupit od kupní smlouvy?

Zákazník nemůže odstoupit od kupní smlouvy na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího, které podléhá rychlé zkáze, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

7) Mohu vrátit zboží pokud jsem firma?

Vrácení zboží umožňujeme také firmám s výjimkou individuálních cenových nabídek. Zboží musí být nepoužité, nevybalené s originálním obalem.

8) Mohu vrátit zboží, když jsem jej zakoupil na vaší prodejně?

Pokud jste zboží zakoupili na některé z našich prodejen, tak jej nemůžete vrátit bez udání důvodu. Rádi vám ale umožníme výměnu zboží za jiné v podobné hodnotě. Zboží musí být nepoužité, nevybalené s originálním obalem.

Poslední aktualizace článku: 14. 02. 2021


Kontaktní formulář

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

×

Splátková kalkulačka ESSOX