Vážení zákazníci, náš internetový obchod je stále v provozu. Dopravci PPL, Česká pošta a Zásilkovna také fungují, ovšem dochází k omezení počtu výdejních míst. Při dobírce prosím upřednostňujte platbu kartou před hotovostí. Všem Vám přejeme hlavně zdraví a držte se.

Servis spotřebičů a náhradní díly

Potřebujete váš spotřebič opravit, sehnat náhradní díl nebo vyřídit reklamaci v záruční době? Všechny tyto služby poskytují servisní střediska výrobců.

Kde najdu servisní středisko?

Servisní střediska nejlépe vždy hledejte na webových stránkách jednotlivých značek nebo jejich distributorů pro ČR. Je zde totiž vždy aktuální seznam autorizovaných servisů včetně kontaktních informací.

Adresu na stránky výrobce můžete nalézt v tištěném návodu, který jste obdrželi při zakoupení spotřebiče, nebo pomocí webového vyhledávače (Google, Seznam apod.).

Stejně tak vám může pomoc váš prodejce, který vám kontakt na servis sežene.

Jaké poskytují služby?

Servisní střediska jsou pověřena a proškolena výrobci k tomu, aby zajišťovala:

  • záruční servis a opravy,
  • pozáruční servis a opravy,
  • prodej náhradních dílů.

Servis vám primárně pomůže, když je výrobek v nepořádku. Pokud například potřebujete poradit, jak zařízení zprovoznit, nastavit a správně užívat, pak prosím kontaktujte zákaznickou linku výrobce nebo prodejce.

Jak postupovat při reklamaci?

Připravte si doklad o zakoupení výrobků (faktura, paragon). Opište si sériové číslo ze stříbrného štítku. Servisy jej vyžadují zejména u dražších výrobků (mobilní telefony, televize, pračky apod.).

Kontaktujte servis, nahlaste závadu a požádejte o záruční opravu. Následně se řiďte jejich pokyny.

Na co si mám dát pozor?

Při záruční opravě si vždy ověřte, že se jedná o autorizovaný servis. Při komunikaci také zdůrazněte, že jde o opravu v záruční době.

Co je to autorizované servisní středisko?

Autorizované servisy získaly certifikaci výrobce, že mohou provádět záruční a pozáruční opravy jejich výrobků. Servisní technici jsou pravidelně školení a mají tak nejlepší kvalifikaci pro kontrolu a opravu výrobků. Stejně tak mají přístup ke všem manuálům a náhradním dílům.


AEG

https://www.aeg.cz/support/

Beko

https://www.bekocr.cz/podpora

Bielmeier

https://www.exihand.cz/Kontaktni-udaje.aspx

Braun

https://www.service.braun.com/home.asp?rg=&c=CZ&l=CZ&typ=pf&s=&seite=&sString=

Bravo

https://bravospotrebice.cz/content/9-servisni-sit

Bosch

https://www.bosch-home.com/cz/servis

Concept

https://www.my-concept.cz/default.asp?inc=inc/servis.htm#

Davoline

https://www.exihand.cz/Kontaktni-udaje.aspx

De'Longhi

https://www.delonghi.com/cs-cz/pece-o-zakazniky/servisni-strediska

Emos

https://shop.emos.cz/o-nas/kontakt

ETA

https://www.eta.cz/servis/

GoGen

https://www.gogen.cz/servisni-mista/

Hyundai Electronics

https://www.hyundai-electronics.cz/podpora/servisni-mista/

Kalorik

https://www.exihand.cz/Kontaktni-udaje.aspx

Kenwood

https://www.kenwoodworld.com/cs-cz/zakaznicka-podpora/servisni-sit

LG

https://www.lg.com/cz/podpora/zarucni-oprava/vyhledat-servis

Mora

https://www.mora.cz/servisni-podpora/

Samsung

https://www.samsung.com/cz/support/service-center/

Sencor

https://www.sencor.cz/servisni-mista

Solight

https://www.solight.cz/dokument/kontakt/

Tefal

https://www.tefal.cz/zakaznicke-sluzby/zaruka-opravy/opravy

Zanussi

https://www.zanussi.cz/support/