Sáčky do vysavače Rowenta WB4847 Wonderbag Endura (4 ks)

Kód: ROWWB484701
299 Kč 247 Kč bez DPH
Skladem
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Počet ks v balení (ks): 4
Použití filtru: jednorázové
Typ filtru: látkový sáček
Měrný počet kusů (ks): 4

Provedení výrobku: bílá barva
 

  • Wonderbag Endura 4 ks
  • Pětivrstvý univerzální textilní sáček s vysokou účinností mikrofiltrace, 4 ks. 
  • Vhodný pro:

Silence Force, Silence Force Compact, Silence Force Extreme, Silence Force Extreme Compact RO5661 a RO5737, s pomocí adaptéru i pro všechny vysavače


Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.080
Výška (cm):
Šířka (cm):
Hloubka (cm):

Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.235
Výška (cm): 9.00
Šířka (cm): 23.90
Hloubka (cm): 17.00
EAN: 3221613007607

Záruční doba: 24 měsíců

Doplňkové parametry

Kategorie: Sáčky do vysavačů
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.23 kg
Šířka: 16.50000
Výška: 8.30000
Hloubka: 23.00000
Objem: 0.00315

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

rowenta_logo_300x72px

Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. 

Pohled do historie

V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes. 

S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.

Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.

Současnost značky ROWENTA

Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování

Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 

Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?

✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 
✅ Na trhu je přes 100 let.