Mini turbokartáč Rowenta ZR901701
Kód: ROWZR901701Detailní popis produktu
Typ hubice: turbohubiceProvedení výrobku: černá barva
ÚZKÝ TURBO KARTÁČ
* Vysává do hloubky
* Mini turbo kartáč odstraňuje zvířecí chlupy a prach z potahů, čalounění a z koberců a kovralů
* Otáčky 6000 ot/min oproti 3000 ot/min
* Se zaklapávací pojistkou trubice/mini kartáč (LOCK SYSTEM).
* Kompatibilní pouze s podlahovými vysavači vybavenými zaklapávací pojistkou 'Lock System'.
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.450
Výška (cm): 32.90
Šířka (cm): 22.80
Hloubka (cm): 4.50
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.460
Výška (cm): 7.00
Šířka (cm): 23.60
Hloubka (cm): 33.50
EAN: 3507790040560
Záruční doba: 24 měsíců
Mini turbokartáč
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Příslušenství pro vysavače |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Hmotnost: | 0.46 kg |
| EAN: | 3507790040560 |
| Šířka: | 23.60000 |
| Výška: | 7.00000 |
| Hloubka: | 33.50000 |
| Objem: | 0.00553 |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.




