Kulma Rowenta CF3316F0

Kód: ROWCF3316F0
623 Kč –16 %
Kulma Rowenta CF3316F0
623 Kč –16 % 519 Kč 429 Kč bez DPH
Vyprodáno
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

Typ kulmy: klasická
Ionizátor: NE
Počet teplot: 1
Příkon (W): 45
Studený vzduch: NE
Počet nástavců: 0
Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): ANO
Délka přívodního kabelu (m): 1.8

Provedení výrobku: červená barva

Kulma na vlasy
 

  • 25mm průměr pro volné a přirozené vlny
  • Připravena k použití za pouhých 60 sekund
  • Kabel otočný o 360° zajistí pohodlí při použití
  • Keramický turmalínový povrch
  • Studená špička
  • Příkon 45 W


Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.467
Výška (cm): 34.00
Šířka (cm): 14.00
Hloubka (cm): 4.20

Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.470
Výška (cm): 15.50
Šířka (cm): 5.90
Hloubka (cm): 36.20
EAN: 3121040066706

Záruční doba: 24 měsíců

Ideální 25mm průměr pro volné a přirozené vlny, konstantní teplota 200 °C, keramický turmalínový povrch.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kulmy na vlasy
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.47 kg
Šířka: 5.90000
Výška: 15.50000
Hloubka: 36.20000
Objem: 0.00331
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

rowenta_logo_300x72px

Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. 

Pohled do historie

V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes. 

S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.

Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.

Současnost značky ROWENTA

Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování

Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 

Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?

✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 
✅ Na trhu je přes 100 let.

×

Splátková kalkulačka ESSOX