Kulma Rowenta CF3316F0
Kód: ROWCF3316F0Detailní popis produktu
Typ kulmy: klasická
Ionizátor: NE
Počet teplot: 1
Příkon (W): 45
Studený vzduch: NE
Počet nástavců: 0
Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): ANO
Délka přívodního kabelu (m): 1.8
Provedení výrobku: červená barva
Kulma na vlasy
- 25mm průměr pro volné a přirozené vlny
- Připravena k použití za pouhých 60 sekund
- Kabel otočný o 360° zajistí pohodlí při použití
- Keramický turmalínový povrch
- Studená špička
- Příkon 45 W
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.467
Výška (cm): 34.00
Šířka (cm): 14.00
Hloubka (cm): 4.20
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.470
Výška (cm): 15.50
Šířka (cm): 5.90
Hloubka (cm): 36.20
EAN: 3121040066706
Záruční doba: 24 měsíců
Ideální 25mm průměr pro volné a přirozené vlny, konstantní teplota
200 °C, keramický turmalínový povrch.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kulmy na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.47 kg |
Šířka: | 5.90000 |
Výška: | 15.50000 |
Hloubka: | 36.20000 |
Objem: | 0.00331 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.