Americká chladnička Samsung RH69B8941B1/EF, NoFrost
Kód: SAMRH69B8941B1EFDetailní popis produktu
Typ: volně stojícíKonstrukce chladničky: side by side
Provedení chladničky: s mrazícím prostorem
Umístění mrazícího prostoru: mraznička vlevo
Umístění vestavby: není vestavná
Objem celkem (l): 645
Objem chladničky (l): 403
Objem mrazničky (l): 242
Počet oddělených prostor v mrazničce: 4
Klimatická třída: N; SN; ST; T
Nulová zóna (0-3°C): NE
Hvězdičkové označení mrazícího prostoru: ****
Mrazící výkon (kg/24 hod): 16
Doba skladování při poruše (hod.): 5
Beznámrazová = nofrost: ANO
Energetická třída 2021: E
Spotřeba energie (kWh): 0.96
Spotřeba energie za rok (kWh/rok): 350
Odhadované náklady chlazení za 1 rok (Kč): 1260
Odhadované náklady chlazení za 5 let (Kč): 6300
Odhadované náklady chlazení za 10 let (Kč): 12600
Automatické odmrazování: chladničky a mrazničky (nofrost)
Oddělená regulace: ANO
Superchlazení: ANO
Supermrazení: ANO
Dávkovač vody: ANO
Výrobník ledu: ANO
Varovný signál: ANO
Displej: ANO
Smart Funkce: NE
Prázdninový režim: ANO
Amazon Alexa: NE
Google Home: NE
Vlastní systém: NE
Připojení na vodu: ANO
Bez připojení na vodu: NE
Změna otevírání dveří: NE
Rozšířená záruka značky: ANO
Rozšířená záruka: Samsung 10 let záruka na invertorový kompresor
Antibakteriální úprava: ANO
Držák na lahve: ANO
Typ osvětlení: LED
Hlučnost u chlazení (dB): 36
Třída hlučnosti: C
Ochrana proti otiskům prstů: ANO
Barva chladničky: černá
Výška chladničky (cm): 178
Šířka chladničky (cm): 91.2
Hloubka chladničky (cm): 71.6
Retro chladničky: NE
Značka kvality dTest: NE
Distribuce: oficiální ČR
Provedení výrobku: černá barva
Chladnička amer. Samsung RH69B8941B1/EF, NoFrost
PROČ KOUPIT SAMSUNG CHLADNIČKU?
- Twin Cooling PlusTM
- Kapacita 645 l
- Digitální invertorový kompresor s 10letou zárukou
- Beverage centrum + Food showcase
- Energetická třída E
- Metal Cooling + Držák na víno
SPECIFIKACE
- Rozměry (Š x V x H): 912 x 1780 x 716 mm
- Celkový čistý objem: 645 l
- Objem chladničky: 403 l
- Objem mrazáku: 242 l
- Energetická třída: E
- Spotřeba energie: 350 kWh/rok
- Hlučnost: 36 dB
- Třída mrazáku: ****
- Displej: Vnitřní ledově modrý LED
- Váha: 120 kg
- Barva: Černá
VLASTNOSTI
- Digitální invertorový kompresor s 10letou zárukou
- Beznámrazová technologie True No Frost
- Dvojitý chladící systém Twin Cooling PlusTM - oddělené okruhy pro chladničku a mrazák & Metal Cooling
- Beverage centrum + Food showcase
VYBAVENÍ CHLADNIČKY
- Police z tvrzeného skla 4
- Dveřní přihrádky 4
- Zásuvky na ovoce a zeleninu 2
- Další vybavení chladničky: Přihrádka na vejce a mléčné výrobky; zásuvka na ovoce a zeleninu; LED vnitřní osvětlení; police z tvrzeného skla s ochranou proti přetečení; Power cool; Držák na víno; Metal Cooling
VYBAVENÍ MRAZÁKU
- Počet zásuvek 2
- Počet polic 4
- Dveřní přihrádky 5
- Výrobník ledu (Slim Indoor ve dveřích); dávkovač vody a ledu (ve dveřích); vnitřní LED osvětlení; Power freezer; Metal Cooling
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 115.000
Výška (cm): 178.00
Šířka (cm): 91.20
Hloubka (cm): 71.60
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 120.000
Výška (cm): 190.70
Šířka (cm): 98.00
Hloubka (cm): 77.60
EAN: 8806094227277
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Americké chladničky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 120 kg |
Šířka: | 98.00000 |
Výška: | 190.70000 |
Hloubka: | 77.60000 |
Objem: | 1.45024 |
EAN: | 8806094227277 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Nejznámější jihokorejská značka, držitel první pozice ve výrobě LCD televizí a jeden z největších světových konglomerátů. Společnost Samsung je na trhu více jak 80 let, a to se přitom úplně na počátku jednalo o lokální obchod s potravinami. Dnes společnost známe už jako největšího výrobce elektroniky, který věří, že život podle pevných hodnot je klíčem k úspěšnému podnikání.
Pohled do historie
Firmu založil v roce 1938 Lee Byung-chul jako lokální obchod s potravinami. Společně zde pracovalo 40 zaměstnanců a on společně s nimi nabízel zákazníkům sušené korejské ryby, zeleninu a vlastnoručně vyráběné nudle. Lee byl opravdu cílevědomý, proto netrvalo dlouho a firmu celou překopal. Nejdříve nechal postavit továrnu na zpracování vlny ve městě Deagu, která byla největší v celé Koreji. Firmě se dařilo a za nedlouhou přesunula své působení do hlavního města – Soulu. Firma začala postupně investovat do potravinářského a textilního průmyslu, pojištění a prodeje zboží.
Značka Samsung, jak ji známe dnes, vznikla až v roce 1969, kdy začala investovat do elektroniky a o pár let do stavby lodí. Následoval strmý růst a logo Samsungu začala postupně poznávat i veřejnost za hranicemi Koreje. V roce 1970 zahájila společnost výrobu černobílých televizorů a světlo světa tak poprvé spatřilo první televizi značky Samsung. Zvláštní však bylo, že v té době v USA již domácnosti vyměňovaly své černobílé televizory za barevné. Dalo by se říct, že společnost naskakovala do rozjetého vlaku až do 80. let, kdy konečně začala ve velkém investovat do výzkumu a vývoje a orientovat se i na odvětví telekomunikace.
Současnost společnosti Samsung
Společnost Samsung beze sporu patří v dnešní době mezi největší výrobce spotřební elektroniky. Na trh dodává televize, ledničky, pračky, sušičky, vysavače, reproduktory, kvalitní externí disky ale i například paměťové karty. Populární jsou rozhodně americké chladničky Samsung a LCD televize. Portfolio má společnost opravdu široké a je globálně uznávaným technologickým vůdcem svého odvětví. Tomu každopádně nasvědčuje i název, kterou značka nese. Samsung znamená v korejštině „tři hvězdy“ a má symbolizovat „něco velkého“.
Jejím posláním je vytvářet inovace zaměřené na člověka, které se ve snaze o to, aby byl svět lepší pro všechny, neohlížejí na překážky. Kromě toho se snaží dodržovat pět základních zásad, na něž se zaměřuje. Lidi, dokonalost, změny, integrita a společná prosperita.
Proč i my stojíme za značkou Samsung?
✅ Drží si své prvenství ve výrobě spotřební elektroniky.
✅ Investuje do výzkumu a vývoje, aby se jejich výrobky posouvaly a byly dokonalé.
✅ Z malého lokálního obchůdku dokázala vybudovat celosvětově uznávanou značku.
✅ Udává směr takřka ve všech oblastech svého působení a řadí se po bok velikánů, jako jsou Google, Facebook Apple nebo Amazon.