Skleničky na latte macchiato DeLonghi
Kód: DELSKLENICELATDetailní popis produktu
Vratný zálohovaný obal:
Počet ks v balení (ks): 2
Typ: pro espresso, kávovar
Měrný počet kusů (ks): 2
- Sklenice na latte macchiato s dvojitými termostěnami pro bezpečné
uchopení
- ručně foukané borosilikátové sklo
- bez kondenzace
- lze umývat v myčce
- objem skleničky – 220 ml
- počet sklenic v balení – 2 ks
- uchovají nápoje studené či teplé
- rozměry skleničky: 9×9×12 cm
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.140
Výška (cm): 12.00
Šířka (cm): 9.00
Hloubka (cm): 9.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.427
Výška (cm): 13.50
Šířka (cm): 20.00
Hloubka (cm): 10.00
EAN: 8004399324794
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ostatní sklenice |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.37 kg |
Materiál: | sklo |
Barva: | čirá |
Šířka: | 13.00000 |
Výška: | 9.30000 |
Hloubka: | 19.20000 |
Objem: | 0.00232 |
EAN: | 8004399324794 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Pizza, špagety a výborná kvalitní káva. Při těchto slovech snad každého hned napadne Itálie, místo vzniku celosvětově známé značky De'Longhi. Jejím hlavním posláním je posunutí každodenních zážitků na úroveň luxusu. Společnost nyní patří k předním výrobcům kávovarů, jež z obyčejné přípravy kávy vytváří určitý druh umění, a to úplně na počátku měl rodinný podnik s kávou společného maximálně vášeň k ní, jako má snad každý Ital.
Pohled do historie
Kořeny společnosti sahají až na počátek minulého století, přesněji do roku 1902, kdy byla založena v Italském Trevisu rodinou De'Longhi. Z počátku se jednalo pouze o malou výrobu průmyslových dílů a kamen na dřevo. Značka samotná, jak ji známe dnes, vznikla až o něco později v padesátých letech. Jedním z prvních produktů však nebyly kávovary, ale elektrické olejové radiátory. Později přišly mimo jiné elektrické trouby nebo proslulé přenosné klimatizace, nejznámější z nich Pinguino.
K radikální změně došlo až kolem devadesátých let, kdy se změnil celý koncept značky a na výsluní se dostala právě káva. Během pár let se ze značky stal globálně uznávaný odborník a špička v tomto odvětví se širokým záběr produktů. Kromě domácích kávovarů, které přináší požitek z autentické italské lahodné kávy, se specializuje na profesionální výbavu nejluxusnějších kaváren a podniků.
Současnost De'Longhi
V současnosti provozuje De'Longhi kolem 13 výrobních závodů a 30 zahraničních poboček, které podporují prodej produktů do více jak 75 zemí světa. Spotřebiče dokážou oslovit i toho nejnáročnějšího zákazníka, jenž touží po dokonalé kombinaci stylu a výkonu. Za nádherným designem stojí přední světoví designéři, mezi které patří například Giacomo Borin, který se řadil mezi padesát nejvlivnějších designérů světa.
Mezi nejoblíbenější produkty zákazníků rozhodně patří automatické a pákové kávovary. Právě díky nim si mohou vychutnat kousek Itálie přímo u sebe doma.
I když se na první pohled zdá, že se značka specializuje především na přípravu kávy, neopomíná ani zbytek kuchyňského sektoru. Důkazem může být i ocenění Red Dot Design Award v roce 2007, které dostávají značky za stylové domácí elektrospotřebiče.
Obr. 01: Domácí spotřebiče De'Longhi jsou vyhledávané pro svůj krásný design a funkčnost.
Proč i my stojíme za značkou De'Longhi?
- Mají jedny z nejlepších pákových a automatických kávovarů na trhu.
- Potrpí si na elegantní a luxusní design.
- Vyrábí inovativní produkty, které kombinují technologii, design a výjimečnou kvalitu.
- Jedná se o evropskou značku, která je více jak 120 let na trhu.