Žehlička na vlasy Rowenta SF4412 D4 Curl

Kód: ROWSF4412D4
999 Kč 826 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Možnosti doručení

Specifický design pro styling vlasů: pro hladké vlasy či okouzlující vlny. Maximální teplota 230 °C, LCD displej a elektronická regulace.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifický design pro styling vlasů: pro hladké vlasy či okouzlující vlny. Profesionální tenké pláty (2,5 cm) pro žehlení od kořínků, ideální pro dokončení účesu, ofinu či dodání pohybu konečkům vlasů.

„Ultrashine NANO ceramic“ povrch – používaný profesionálními značkami, jedinečná kombinace keramických mikročástic a speciální povrchové úpravy desek:

  • Zvyšuje kontakt mezi deskami a vlasy pro větší efektivitu žehlení
  • Výrazně zvyšuje lesk vlasu

Vlastnosti

  • Rozměry žehlící plochy: 2,5×11 cm
  • Profesionální teplota až 230°C pro perfektní výsledek
  • LCD displej pro dokonalou kontrolu a přesnost (nastavení teploty po 10°C od 130° do 230°C pro všechny typy vlasů)
  • Bezpečnostní uzamykací systém
  • Žehlicí plocha: Keramika
  • Nastavitelná teplota: elektronická regulace
  • Ionizátor: NE
  • Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): NE

Doplňkové parametry

Kategorie: Žehličky na vlasy
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.52 kg
Barva: černá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

rowenta_logo_300x72px

Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. 

Pohled do historie

V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes. 

S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.

Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.

Současnost značky ROWENTA

Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování

Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 

Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?

✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 
✅ Na trhu je přes 100 let.