Žehlička na vlasy Rowenta SF1629F0 Copper Forever Easyliss II
Kód: ROWSF1629F0Detailní popis produktu
Žehlička na vlasy s teplotou 200 °C pro rychlé a účinné žehlení vlasů.
Vysoký výkon
200 °C pro rychlé a efektivní žehlení vlasů.
Keramický povrch
Povrch pro snadné žehlení a lesklé vlasy
Maximální účinnost
Systém pohyblivých žehlicích desek nastavuje obě žehlicí desky podle tloušťky pramene vlasů pro optimální tlak.
Snadné tvarování
Úzké žehlicí desky usnadňují styling konečků a ofiny.
Snadné skladování
Systém zamykání desek pro bezpečné a snadné skladování.
Pohodlné použití
Kabel otočný o 360° zajistí pohodlí při používání.
Rychlé nahřátí
Připraveno k použití za 1 minutu.
- Žehlicí plocha: keramika-turmalín
- Displej: bez displeje
- Nastavitelná teplota: nemá
- Ionizátor: NE
- Počet teplot: 1
- Max. teplota (°C): 200
- Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): ANO
- Délka přívodního kabelu (m): 1.8
- Bezpečnostní vypínání: NE
- Cestovní pouzdro: NE
- Napařování: NE
Doplňkové parametry
Kategorie: | Žehličky na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.45 kg |
Šířka: | 9.30000 |
Výška: | 5.50000 |
Hloubka: | 32.50000 |
Objem: | 0.00166 |
EAN: | 3121040083918 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.