Robotický vysavač Rowenta RR8275WH X-PLORER S45
Kód: ROWRR8275WHDetailní popis produktu
Zdroj energie: aku (Li-ion)Hlučnost (dB): 70
Mopování: ANO
Objem prachového sáčku nebo nádoby (l): 0.44
Mobilní aplikace: ANO
Použití: robotický vysavač s mopem
Doba provozu na jedno nabití až (min): 150
Výška (cm): 8
Druh podlahy: na koberce; na tvrdé podlahy
Na zvířecí chlupy: ANO
Plánování úklidu: ANO
Rozeznávání překážek: dotykové
Typ navigace: Inteligentní navigace
Provedení výrobku: černá barva
Robotický vysavač vybavený turbo kartáčem, aktivním motorizovaným středovým kartáčem pro sběr velkých nečistot.
- Automatický navigační systém s chytrou kombinací infračerveného záření, nárazníků a čidel nerovností pro vyhýbání se překážkám a prevenci pádu
- Systém AQUA POWER, po vysávání podlahu vytře, aby odstranil i ty nejmenší částice nečistot
- Speciální bezplatná aplikace (pro operační systémy iOS a Android) kompatibilní s hlasovými asistenty, jako např. Amazon Alexa a Asistent Google, s plnou ochranou dat ukládaných v Evropě
- Úklid všech typů podlah, vysavač je schopen najet na koberce a běhouny o výšce až 15 mm
- 3 režimy úklidu
- Speciální režim pro úklid podél stěn a nábytku
- Lithium-iontová baterie s dlouhou výdrží umožňuje robotickému vysavači uklidit na jediné nabití až 150 m2
- Záruka servisních oprav výrobku po dobu 10 let je součástí snahy značky Rowenta přispívat k ochraně životního prostředí a pomáhat snižovat množství odpadu
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 3.600
Výška (cm): 8.00
Šířka (cm): 31.50
Hloubka (cm): 31.50
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 5.440
Výška (cm): 41.80
Šířka (cm): 13.30
Hloubka (cm): 49.10
EAN: 3221616022089
Záruční doba: 24 měsíců
Systém AQUA POWER, 3 režimy úklidu, na všechny typy podlah.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Robotické vysavače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 5.44 kg |
Šířka: | 13.30000 |
Výška: | 41.80000 |
Hloubka: | 49.10000 |
Objem: | 0.02730 |
EAN: | 3221616022089 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.