Vysavač Bosch BGB2UA330
Kód: BOSBGB2UA330Detailní popis produktu
Vysávání: suché
Příkon vysavače (W): 700
Hlučnost (dB): 80
Regulace výkonu: na vysavači
Objem prachového sáčku nebo nádoby (l): 3.5
Určení: ostatní; pro alergiky
Energetická třída: A
Třída účinnosti vysávání koberců: C
Třída účinnosti vysávání tvrdých podlah: A
Třída emisí prachu z vysavače: A
Typ filtrace: sáčkový
Druh filtru: HEPA 1 ks
Turbokartáč: NE
Typ turbokartáče: nemá
Hubice na tvrdé podlahy: NE
Příslušenství vysavače: hubice na čalounění; kartáčová hubice;
podlahová/kobercová hubice; štěrbinová hubice
Zdroj energie: síťový 230V
Napájení vysavače (V): 230
Akční rádius/ dosah (m): 8
Distribuce: oficiální ČR
Provedení výrobku: červená barva
Podlahový vysavač BGB2UA330 višňově červený kovový
Výkon
- Nový inovativní HiSpin Motor s aerodynamickými noži a perfektně
kalibrovaným průtokem vzduchu pro velký sběr prachu s nízkou spotřebou
energie.
- K dosažení až o 60% většího sacího výkonu a nejlepších
výsledků vysávání doporučujeme použít sáčky na prach PowerProtect. Typ
G ALL (BBZ41FGALL)
- Nejlepší výsledky vysávání u tvrdých podlah (Třída A dle
energetického štítku – EU č. 665/2013)
Energetická účinnost
- Energetická třída A
Hygiena
- Omyvatelný HEPA hygienický filtr: vhodný pro alergiky – žádné
další náklady. Díky tomu dosahuje vysavač třídy A u prachových
emisí.
- označení výměnného sáčku: TYP G ALL
Komfort
- HiSpin motor
- Hepa filtr
- objem sáčku 3,5 l
- kolečková sací tryska s přepínáním
- sací tryska na spáry a čalounění
- teleskopická trubka
- ergonomické madlo
- filtrační sáček o objemu: L
- Velký objem: velká kapacita sáčku i přes malé rozměry –
minimální výměny sáčku díky kterým ušetříte další náklady
- automatické navíjení kabelu
- akční rádius: 8 m
- elektronická regulace sací síly otočným regulátorem
- 2 pevná kolečka a jedno otočné
- ukazatel výměny filtračního sáčku
- odkládací a parkovací poloha
- hmotnost 3 kg (bez příslušenství)
Energetický štítek – hodnoty
- Energetická třída: A
- Roční spotřeba energie: 28 kWh
- Třída prachových emisí: A
- Třída účinnosti vysávání koberců: C
- Třída účinnosti vysávání tvrdých podlah: A
- Hlučnost: 80 dB(A)
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 4.233
Výška (cm):
Šířka (cm):
Hloubka (cm):
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 5.100
Výška (cm): 32.50
Šířka (cm): 30.50
Hloubka (cm): 49.00
EAN: 4242005093281
Záruční doba: 24 měsíců
700 W, energ. třída A, HiSpin motor, Hepa filtr,obj.sáčku 3,5 l.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Podlahové vysavače |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 5.1 kg |
Šířka: | 30.50000 |
Výška: | 32.50000 |
Hloubka: | 49.00000 |
Objem: | 0.04857 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Robert Bosch GmbH je německá společnost a již skoro 130 let si zakládá na nekompromisní kvalitě svých produktů, technické dokonalosti a absolutní spolehlivosti. Značka se specializuje na zařízení pro automobilový průmysl, domácí Bosch spotřebiče a elektrické nářadí. Již od jejího vzniku kladla důraz na vysoce kvalitní materiály, precizní zpracování a nadčasový, mezinárodně uznávaný design zaručující prvotřídní kvalitu a udržitelnost spotřebičů Bosch.
Historie domácích spotřebičů BOSCH
Společnost Bosch byla založena v roce 1886 Robertem Boschem, který se vždy řídil zásadou, že poctivě odvedené řemeslo je mnohem důležitější než okamžitý zisk. Společnost původně začínala pouze s telefonními systémy a elektrickými zvonky. Už v té době však bylo nemyslitelné vyrábět něco jiného než to naprosto nejlepší.
V roce 1929 měl Bosch více než deset tisíc zaměstnanců a podnikal po celém světě v oblasti motorových vozidel a průmyslových technologií. Nové oblasti podnikání začal zkoumat až s příchodem hospodářské krize ve dvacátých letech 19. století. Tím se staly cenově dostupné elektrické spotřebiče.
První domácí spotřebič Bosch byl představen v Německu v roce 1933 a jednalo se malou elektrickou chladničku. O pár let později přicházely do domácností další elektrické spotřebiče. Kuchyňský robot Bosch „Neuzeit I“ míchal, hnětl, sekal, řezal, mixoval, mlel a i strouhal. Ženy byly díky němu osvobozeny od mnoha prací v kuchyni a dělal jim život jednodušší.
V roce 1958 zahájila společnost sériovou výrobu první pračky Bosch a v 70tých letech přišly na řadu vysoušeče vlasů, elektrické zubní kartáčky, vysavače Bosch a mnohé další spotřebiče, které se stále zlepšovaly a inovovaly až do dnešní doby. Právě díky inovacím se Bosch dostal v roce 2012 na vedoucí pozici mezi nejinovativnějšími společnostmi na světě.
Současnost značky
Společnost expandovala i na území České republiky, kde vzniklo několik na sobě nezávislých dceřiných firem. Nyní se nachází například v Praze, Českých Budějovicích, Brně či Krnově a zaměstnávají na tisíce lidí.
V současnosti najdeme v nabídce produktů Bosch moderní spotřebiče, které nám pomohou s celou řadou činností v domácnosti. Z malých spotřebičů můžeme jmenovat velmi oblíbené ponorné mixéry, které se vyznačují hezkým designem a příslušenstvím, které se hodí na přípravu omáček, polévek nebo zpracování zeleniny.
Další produkt, který stojí za zmínku jsou kuchyňské roboty. Mají robustní a spolehlivou konstrukci a také univerzální použití. Snadno s nimi zpracujete jakékoliv těsto, namelete maso nebo připravíte domácí těstoviny. Portfolio je opravdu široké. V sortimentu naleznete také velké spotřebiče: varné desky či pračky. Všechny tyto produkty najdete u nás na e-shopu včetně potřebného příslušenství.
Servis a náhradní díly
Společnost Bosch mimo kvalitních produktů poskytuje i spolehlivý autorizovaný servis, na který se může člověk kdykoliv obrátit. Jaký je rozdíl mezi autorizovaným a neautorizovaným servisem najdete v tomto článku, včetně všech potřebných informací týkající se servisu spotřebičů a náhradních dílů.
Proč i my stojíme za značkou Bosch?
- kvalitní zpracování a spolehlivost
- mezinárodně uznávaný design
- špičkové technologie, které skutečně slouží svému účelu
- produkty jsou stvořeny „pro život“
- spolehlivý autorizovaný servis Bosch, který posiluje důvěru zákazníků