Vážení zákazníci, u produktů značek Vetro a Banquet negarantujeme doručení zboží do Vánoc (pokud není uvedena dostupnost "skladem"). Výrobci bohužel selhala logistika. Děkujeme za pochopení.

Reklamace a vrácení zboží

Sem tam se něco pokazí a zboží je potřeba reklamovat. Anebo jen můžete chtít zboží vrátit či vyměnit. V této části vám sdělíme důležité informace, které potřebujete vědět, abychom společně vše co nejrychleji vyřešili.

Reklamace i vrácení zboží se řídí našimi obchodními podmínkami a tímto článkem.

Reklamace zboží

Vrácení zboží

Nejčastější dotazy k reklamacím a vratkám


Reklamace zboží

Lidsky se to nazývá záruka na zboží a reklamace. Zákon pak odborně říká, že zákazník má Právo z vadného plnění.

Na zakoupené zboží platí 24 měsíční záruční lhůta. Někdy může být i delší podle podmínek jednotlivých výrobců. Pokud se během této doby něco pokazí, tak můžete uplatnit své Právo z vadného plnění.

V případě, že se objeví vada na zakoupeném zboží, je nutné ihned zboží reklamovat u prodejce (uplatnit své Právo z vadného plnění).

Reklamace se podle zákona řeší dvěma způsoby

  • První z nich je, že došlo k Nepodstatnému porušení kupní smlouvy. Závada tedy není zas tak velká, je odstranitelná a tím máte nárok buď na opravu nebo na slevu z kupní ceny.
  • Druhý z nich je, že došlo k Podstatnému porušení kupní smlouvy. Tehdy se většinou jedná o neodstranitelné vady. Pak si můžete zvolit  mezi výměnou vadné části, dodání nové věci bez vad, slevu z kupní ceny nebo vrácení peněz.

Jak postupovat

Pokud máte trable se zbožím, tak nás prosím kontaktujete e-mailem nebo telefonicky, a popište nám s čím se potýkáte. Část případů jsme schopni bleskurychle vyřešit pomocí e-mailu.

  1. Zboží nám můžete také rovnou zaslat na naši adresu. O to vás požádáme i tehdy, když nejsme situaci schopni vyřešit na dálku.
  2. Před zabalením zboží si prosím připravte buď vyplněný reklamační formulář nebo kopii faktury. Ty nám pak přiložte do balíku, abychom věděli, o co se jedná. Prosíme o co nejdůkladnější popis závady.

    Formulář reklamace zboží (.pdf)
    Formulář reklamace zboží (.doc)


  3. Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy (balík by měl přežít pád z výšky 1 m) a zašlete na naši adresu.

    Letr CZ s.r.o.
    Sokolovská 1100/2
    743 01 Bílovec
    t: +420 725 448 202

  4. Uchovejte si prosím podací lístek. Slouží jako doklad, že jste zboží odeslali na naši adresu.
  5. Poté co převezmeme vaši zásilku, zahájíme reklamační řízení. Zboží buď zkontrolujeme sami nebo za pomoci autorizovaného servisu. O průběhu a výsledku vás budeme následně kontaktovat.

Vrácení zboží

Zboží vám nevyhovuje nebo nesplňuje vaše představy? Žádný problém. Zboží nám můžete vrátit do 14 dní od jeho převzetí a to bez udání důvodu. Zákon toto nazývá Odstoupení od kupní smlouvy.

Tato čtrnáctidenní lhůta slouží k tomu, abyste si mohli u sebe doma zboží prohlédnout a vyzkoušet stejně jako máte možnost v kamenné prodejně.

Na naši adresu zasílejte kompletní zboží bez známek používání a poškození, v originálním a nepoškozeném balení. Pokud toto nesplníte, tak máme dle zákona nárok vám vrátit menší částku, abychom zboží mohli uvést do původního stavu. Chceme pak zboží dále prodat a potěšit s ním někoho jiného. Určitě i vy si vždy přejete dostat zboží v nejlepší kondici.

Jak postupovat

  1. Vyplňte prosím formulář Odstoupení od kupní smlouvy. Ten přibalte do zásilky nebo jej zašlete na náš e-mail.

    Formulář vrácení zboží (.pdf)
    Formulář vrácení zboží (.doc)


  2. Zboží prosím důkladně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, a zašlete na své náklady na adresu naší provozovny. Balíky zaslané na dobírku nepřebíráme.

    Letr CZ s.r.o.
    Sokolovská 1100/2
    743 01 Bílovec
    t: +420 725 856 918

  3. Uchovejte si prosím podací lístek. Slouží jako doklad, že jste zboží odeslali na naši adresu.
  4. Poté co převezmeme vaši zásilku, zboží zkontrolujeme a budeme vás kontaktovat. Nejrychlejším způsobem vrácení peněz je bankovní převod. Na vrácení peněz máme dle zákona 14 dní, ale vždy se je snažíme poslat ihned.

Nejčastější dotazy k reklamacím a vratkám

Na nejčastější otázky naleznete odpovědi v tomto článku.