Radiopřijímač DAB AEG DAB 4153
Kód: AEGDAB4153Detailní popis produktu
Tuner: digitální DAB/DAB+
Vlnový rozsah: DAB+; FM
Internetové rádio: NE
Bluetooth: NE
NFC: NE
LCD displej: ANO
Hodiny: ANO
Budík : ANO
Sluchátkový výstup: ANO
Vstup AUX: ANO
USB : NE
Napájení: baterie AA; síťový 230V
Provedení výrobku: černá barva
DAB + rádio pro příjem digitálních rozhlasových stanic
DAB + / FM
PLL RDS FM
Automatické a ruční vyhledávání
Negativní LCD displej
AUX-IN
Sluchátkový konektor (3,5 mm)
Stereofonní reproduktory
Hodiny
Budík
Funkce sleep
Teleskopická anténa
Síť a baterie 20 paměťových stanic pro VHF
Konektor pro sluchátka (3,5 mm)
Napájení 230 V, 50 Hz; včetně síťového kabelu
Provoz baterie: 6× 1,5 V (typ AA) (Baterie nejsou součástí balení)
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.700
Výška (cm): 17.00
Šířka (cm): 8.00
Hloubka (cm): 28.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.910
Výška (cm): 7.50
Šířka (cm): 17.60
Hloubka (cm): 28.70
EAN: 4015067006731
Doplňkové parametry
Kategorie: | Digitální radiopřijímače s DAB |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.91 kg |
Šířka: | 17.6 |
Výška: | 7.5 |
Hloubka: | 28.7 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
AEG, společnost, která pracuje na tom, aby byla vždy o krok napřed. V roce 2017 oslavila 130 let od svého vzniku, kdy začala vnášet inovace do našich domácností. Odjakživa se snaží najít tu nejlepší cestu, na níž propojuje nejvyspělejší technologie a propracovaný design v souladu s myšlenkou a filozofií Petera Behrense, původního architekta a uměleckého poradce společnosti.
Pohled do historie
Společnost AEG byla založena roku 1887 v Německu Emilem Rathenauem. Původní název firmy byl Deutsche Edison-Gesellschaft für angewandte Elektricität. Cesta ke krátkému AEG byla, avšak mnohem složitější. Značka o třech písmenech vznikla sloučením s dceřinou společností Telefunken AG a následnou akvizicí společností Daimler AG a Electrolux.
Další významnou osobností pojící se s touto značkou byl i Peter Behrens, architekt, který usiloval o dokonalost z formálního i funkčního hlediska. Popřel funkční stránku průmyslového designu a propůjčil chladničkám, pračkám, sušičkám, myčkám a dalším domácím spotřebičům a technice atraktivní podobu.
To, co stojí za vším, co značka dělá a čemu věří, je inovace. To dokazují i její kroky, které během své existence podnikla. V roce 1910 vyprodukovala první elektrický sporák a v roce 1912 první elektrickou chladničku. Při každém vývoji nového výrobku brala a stále bere v potaz potřeby svých zákazníků, drží krok s aktuálními trendy a nabízí lidem vždy něco nového, o čem sami ještě ani netuší, že by mohli potřebovat.
Současnost značky AEG
V současnosti patří do celé skupiny taky značka Electrolux, ale pozůstatky z historie kolují v AEG dodnes. V duchu inovací chce i nadále pokračovat, aby mohla i v budoucnosti rozvíjet své dědictví. Snaží se zjednodušit a zkvalitnit domácí práce, ať už jde o praní v pračce, vaření, či úklid.
Jak již bylo výše zmíněno, značka si potrpí na ojedinělý design. Právě proto zaměstnává špičkové světové designéry. Nezapomínají ani na funkčnost a technologický vývoj. To znázorňuje i motto značky: „Perfektní tvar i funkce“. Názorným příkladem můžou být pračky AEG, které získaly certifikát od Woolmarku, specialisty na vlnu a péči o ni, a to díky řadě SensiDry.
Myčky a chladničky zase vynikají svojí energetickou šetrností. Modely třídy A++ běžně využívají až o 45 % energie méně než klasické, ne příliš úsporné, spotřebiče. Výrobky značky AEG neobsahují žádné freony ani fluoruhlovodíky a nepoškozují tak životní prostředí. Dalo by se tedy jednoduše říct, že značka zkrátka ví, co dělá a jaká je její cesta.
Proč i my stojí za značkou AEG?
✅ Již přes 130 let obohacuje naše domácnosti.
✅ Dává důraz jak na propracovaný design, tak na nejvyspělejší technologie.
✅ Při výrobě produktů jsou využity pouze ty nejkvalitnější součástky, aby výrobky zůstaly bezchybně funkční po dlouhé roky.
✅ Drží krok s aktuálními trendy, nabízí vždy něco nového, a především se ohlíží na přání svých zákazníků.