Kulma Volum’24 Respectissim Rowenta CF6430D0
Kód: ROWCF6430D0Detailní popis produktu
Typ kulmy: klasickáIonizátor: ANO
Studený vzduch: NE
Počet nástavců: 0
Cestovní pouzdro: NE
Napařování: NE
Provedení výrobku: bílá barva, fialová barva
Rowenta styling pro objem Volum’24 Respectissim
* DLOUHOTRVAJÍCÍ OBJEM, LESK A KRÁSNÉ A ZDRAVÉ VLASY
* Vyzkoušejte revoluční technologii pro XXL objem vlasů v rekordně krátkém čase
* Vytvořte si okouzlující objem od kořínků po konečky, který vydží celý den. Účinnost potvrzena
* Unikátní rotační nahřátý keramický váleček zdvihá vlas od kořínků pro objemový efekt
* Jemné vlasy jsou náchylné k poškození, proto je péče o ně velmi důležitá
* Ideální teplota 170° pečuje o vlas pro jeho krásu a zdraví pro dokonale upravené vlasy bez poškození i při dlouhodobém používání a zároveň vytváří maximální objem
* Revoluční tvar vytvořený odborníky na ergonomii pro pohodlné použití
* Ionizace - generátor iontů vytváří miliony iontů, hydratuje tak vlas, eliminuje statickou elektřinu a vytváří hladké a zářivě lesklé vlasy, které se jednoduše upravují
* Rekordně rychlý objem – díky snadné manipulaci docílíte objem již za 10 minut (oproti 20 minutám potřebným pro vysoušení s kartáčem)
* Thermo protect systém pro ochranu pokožky před teplem umožňuje vytvářet objem od kořínků
* Profesionální Ultrashine NANO CeramicTM povrch s exklusivními keramickými mikročásticemi pro vysokou ochranu vlasu, vysoký lesk vlasu a vyšší efektivitu stylingu
* Bezpečnostní uzamykací systém
* Otočná šňůra pro snadnou manipulaci
* Závěsné poutko
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.410
Výška (cm): 30.00
Šířka (cm): 6.50
Hloubka (cm): 29.20
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.780
Výška (cm): 32.00
Šířka (cm): 6.50
Hloubka (cm): 31.00
EAN: 3121040048757
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kulmy na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.78 kg |
Šířka: | 6.50000 |
Výška: | 32.00000 |
Hloubka: | 31.00000 |
Objem: | 0.00645 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.