Kulma Rowenta CF2132F0 Basic curler Elite

Kód: ROWCF2132
499 Kč –29 %
Kulma Rowenta CF2132F0 Basic curler Elite
499 Kč –29 % 353 Kč 292 Kč bez DPH
Vyprodáno
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Detailní informace

Detailní popis produktu

Typ kulmy: klasická
Ionizátor: NE
Počet rychlostí: 1
Příkon (W): 25
Studený vzduch: NE
Počet nástavců: 1
Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): ANO
Délka přívodního kabelu (m): 1.8
Rotační kartáč: NE
Cestovní pouzdro: NE
Napařování: NE

Provedení výrobku: černá barva, růžová barva
 

  • klasická kulma pro dokonalé vlny
  • průměr 16 mm
  • maximální teplota 180°C
  • rychlé zahřátí do 60 s pro okamžité použití
  • keramický povrch chrání vlasy
  • otočná šňůra
  • chladná špička
  • délka elektrické šňůry 1,8 m
  • otočná šňůra 360°
  • součástí řady Elite Model Look
  • tlačítko zapnuto / vypnuto
  • příkon 25 W (110–240V 50/60Hz 25W)

Kulma na vlasy 25W, keramický povrch, max. teplota 180°C, průměr 16mm, rychlé zahřátí do 60s pro okamžité použití.

Doplňkové parametry

Kategorie: Kulmy na vlasy
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.36 kg
Barva: černá
Funkce a příslušenství: duální napětí na cesty
Typ kulmy: klasická
Příkon kulmy: 25 W
Počet nástavců: 1
Délka přívodního kabelu: 1.8 m
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

rowenta_logo_300x72px

Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. 

Pohled do historie

V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes. 

S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.

Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.

Současnost značky ROWENTA

Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování

Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 

Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?

✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let. 
✅ Na trhu je přes 100 let.

×

Splátková kalkulačka ESSOX