Kulma Rowenta CF2132F0 Basic curler Elite
Kód: ROWCF2132Detailní popis produktu
Typ kulmy: klasická
Ionizátor: NE
Počet rychlostí: 1
Příkon (W): 25
Studený vzduch: NE
Počet nástavců: 1
Duální napětí na cesty (115 V / 230 V): ANO
Délka přívodního kabelu (m): 1.8
Rotační kartáč: NE
Cestovní pouzdro: NE
Napařování: NE
Provedení výrobku: černá barva, růžová barva
- klasická kulma pro dokonalé vlny
- průměr 16 mm
- maximální teplota 180°C
- rychlé zahřátí do 60 s pro okamžité použití
- keramický povrch chrání vlasy
- otočná šňůra
- chladná špička
- délka elektrické šňůry 1,8 m
- otočná šňůra 360°
- součástí řady Elite Model Look
- tlačítko zapnuto / vypnuto
- příkon 25 W (110–240V 50/60Hz 25W)
Kulma na vlasy 25W, keramický povrch, max. teplota 180°C, průměr 16mm, rychlé zahřátí do 60s pro okamžité použití.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kulmy na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.36 kg |
Barva: | černá |
Funkce a příslušenství: | duální napětí na cesty |
Typ kulmy: | klasická |
Příkon kulmy: | 25 W |
Počet nástavců: | 1 |
Délka přívodního kabelu: | 1.8 m |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.