Fén Rowenta CV3820F0 Moveling+
Kód: ROWCV3820F0Detailní popis produktu
Typ fénu: standardní fénMax. příkon (W): 1800
Počet rychlostí: 3
Počet teplot: 3
Difuzér: NE
Koncentrátor vzduchu: ANO
Ionizátor: ANO
Studený vzduch: ANO
Délka přívodního kabelu (m): 1.8
Provedení výrobku: černá barva, modrá barva
Kompaktní výkonný vysoušeč pro celou rodinu
* efektivita vysoušení jako s příkonem 2300W
* úspora energie 20%
* funkce ionizace vlasů – chrání hydrataci vlasů
* eliminuje tak statickou elektřinu
* pro hladší, lesklejší vlasy, které se snadněji upravují
* 6 stupňů nastavení rychlosti / teploty
* proud studeného vzduchu pro fixaci účesu
* kovová mřížka vstupu vzduchu pro optimální proudění
* koncentrátor vzduchu
* šňůra 1,8m pro pohodlné vysoušení
* odnímatelná mřížka vstupu vzduchu
* příkon 1800 W
* závěsné poutko
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 0.667
Výška (cm): 25.80
Šířka (cm): 18.50
Hloubka (cm): 8.00
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 0.675
Výška (cm): 9.50
Šířka (cm): 27.40
Hloubka (cm): 19.80
EAN: 3121040058435
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Fény na vlasy |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.68 kg |
Šířka: | 27.40000 |
Výška: | 9.50000 |
Hloubka: | 19.80000 |
Objem: | 0.00515 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.