Fén Rowenta CV1630F0 Handy Dry
Kód: ROWCV1630F0Detailní popis produktu
Handy Dry je snadno použitelný vysoušeč vlasů navržený pro maximální pohodlí, nádherné vlasy a bezproblémové použití. Užijte si rychlé výsledky díky vysoce intuitivnímu ovládání, vylepšené ergonomii a příkonu 2000 Effiwattů, který umožňuje vysoce efektivní vysoušení vlasů za snížené spotřeby energie.
- Efektivní vysoušení : 2000 EFFIWATTS – vysoký výkon ekvivalentní 2000W vysoušeče při spotřebě 1600W – úspora energie 25%
- Jednoduché používání – kompaktní a lehký spotřebič
- Přizpůsobivé nastavení pro maximální kontrolu nad účesem – nastavení 2 teplot je ideální pro různé typy vlasů
- Dlouhotrvající výsledky – proud studeného vzduchu pro fixaci účesu po dlouhou dobu
- Koncentrátor vzduchu pro přesné vysoušení
- Šňůra 1,8 m pro pohodlné vysoušení
- Závěsné poutko
- Max. příkon (W): 1600
- Difuzér: NE
- Ionizátor: NE
- Studený vzduch: ANO
Doplňkové parametry
Kategorie: | Fény na vlasyStandardní fén na vlasyFény na vlasy s koncentrátorem vzduchuZobrazit další kategorieFény na vlasy se studeným vzduchem |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.5 kg |
Barva: | bílá, tyrkysová |
Funkce a příslušenství: | koncentrátor vzduchu, studený vzduch |
Typ fénu: | standardní fén |
Příkon fénu: | 1800 W |
Počet teplot: | 2 |
Počet rychlostí: | 1 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.