Teplovzdušný ventilátor Rowenta SO5115F0
Kód: ROWSO5115F0Detailní popis produktu
Příkon (W): 2400Ochrana proti mrazu: ANO
Ochrana proti kapající vodě: NE
Přepínání výkonu: ano
Hlučnost (dB): 51
Termostat: ANO
Umístění: stolní; volně stojící
Ventilátor: s ventilátorem
Provedení výrobku: černá barva
Ohřívač vzduchu Rowenta Atlas Silence
* Tichý a výkonný
* Unikátní diskrétní design (výška pouhých 11 cm) vhodný do každého prostoru
* Multifunkční – možnost chlazení studeným vzduchem, Nízká hlučnost
* Vysoký výkon
* Jednoduchá manipulace a transport
* Termostat s protizámrazovou pojistkou
* Program s nízkou hlučností (51 dB)
* 2 pozice nastavení: 1200/2400W
* Držadlo na přenášení
* Černá barva
Rozměry výrobku:
Hmotnost (kg): 1.910
Výška (cm): 33.30
Šířka (cm): 13.20
Hloubka (cm): 26.70
Rozměry balení:
Hmotnost (kg): 2.430
Výška (cm): 34.80
Šířka (cm): 14.20
Hloubka (cm): 27.70
EAN: 3121040055830
Záruční doba: 24 měsíců
Doplňkové parametry
Kategorie: | Teplovzdušné ventilátory |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2.43 kg |
Šířka: | 14.20000 |
Výška: | 34.80000 |
Hloubka: | 27.70000 |
Objem: | 0.01369 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Rowenta je německá značka s posláním zajistit svým zákazníkům každodenní pohodu, a to díky důmyslně řešeným produktům. Nejedná se pouze o známé žehličky na vlasy, toastery, vysavače, ale také například o fény a epilátory. Značka se zároveň již 10 let zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
Pohled do historie
V roce 1909 založil Robert Weintraud v Německu společnost „Wintraud & Co“ a registroval značku Rowenta. V té době se však značka zaměřovala na psací stroje, kuchařské potřeby a toaletní potřeby, tedy na trochu odlišné výrobky než se zaměřuje dnes.
S první řadou domácích spotřebičů přišla Rowenta během 20. let. Mezi spotřebiči se již objevovaly žehličky, toastery, kávovary, ale i konvice. Ze sortimentu si už tehdy vybral i opravdu náročný zákazník. V roce 1974 byly uvedeny na trh první vysavače Rowenta, což jsou přístroje, které od té doby hrají významnou roli v rámci celé značky.
Na počátku třetího milénia vytvořila Rowenta nové logo a nové výrobky za pomoci světoznámých designérů, kteří uchopili podstatu značky a představili ji budoucnosti.
Současnost značky ROWENTA
Rowenta působí v několika odvětvích a je technologickým průkopníkem. Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů. Své výrobky navrhuje s představou harmonie a vyrovnanosti se současným kladením zvláštní pozornosti na kvalitu designu a zpracování.
Rowenta si jako své heslo zvolila slogan „Inteligentní krása“, která charakterizuje dnešní technologie, jež značka používá a jimiž pomáhá lidem starat se o zevnějšek chytře a citlivě. Vyvíjí tak fény, kulmy, zastřihovače vlasů i vousů. U všech výrobků dbá na elegantní design i na mimořádnou praktičnost. Kromě toho se snaží jít proti trendům rychloobrátkové elektroniky, a právě proto u 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
Proč i my stojíme za značkou ROWENTA?
✅ Již více než 10 let se zabývá vývojem eko-inteligentních produktů.
✅ Vstoupila v partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (WWF).
✅ Staví do popředí ekologický design.
✅ U 95 % svých produktů garantuje jejich opravitelnost po dobu minimálně 10 let.
✅ Na trhu je přes 100 let.